[Orly] Androgynie

Found this on my hard disk drive… multicoloured glitter in various sizes and shapes in a blackened jelly base. I’ve got the mini bottle of Androgynie, which belongs to Orly’s Holiday Soirée Collection of Holiday 2011.

androgynie

Two coats, I guess. I’m going to apply it again next week, I love this polish! Missed out lots of glitter when swatching Androgynie.😦

androgynie

androgynie

5 thoughts on “[Orly] Androgynie

  1. Nicht verzagen…der Androgynie lässt sich nur sehr schwer aufschütteln. Ich stelle die Flasche vor dem Lackieren immer für ca. 1/2 Std. in einem kleinen Gläschen auf den Kopf, damit sich der Glitter gut verteilt.

    lg

    Like

  2. Leider das Problem dieses Lackes, die Plättchen kleben hartnäckig an der Flasche.😦 Ich habe den Tipp bekommen, die Flasche vor dem Lackieren für mindestens eine Stunde auf den Kopf zu stellen, damit sich die Plättchen nach vorne bewegen. Habs noch nicht getestet, mal sehen.
    LG Petra

    Like

    • gott, das ist schon so ein alter swatch… ich glaube, ich habe da mindestens zwei schichten essie “good to go” draufgepackt.🙂 ist jedenfalls mein standard-topcoat.

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s