[Dior] Pink Graffiti

While in Berlin, I got all five polishes of the Anselm Reyle Collection by Dior (exclusively available at KaDeWe department store) and put on Pink Graffiti, the middle one.

pink graffiti

pink graffiti

Two coats. It’s a bright pink, similar to Pulsion (not yet swatched) or Rose Exubérant (both by Chanel), but overall a tad lighter.

pink graffiti

pink graffiti

4 thoughts on “[Dior] Pink Graffiti

  1. Oh mein Gott, wie schööööön. Wenn ich in Berlin gewesen wäre, hätte ich mir auch alle gekauft. Hast Du nicht mal gemeint, die Lacke, die es im KaDeWe gibt, gibt es bei Euch im Alsterhaus auch? Im Oberpollinger gibt es diese hier nämlich nicht, da habe ich schon gefragt.

    LG
    Mila

    Like

    • freut mich, dass er dir gefällt – der knallt wirklich rein.🙂 im alsterhaus gibt es sie leider nicht, habe den dior-menschen extra gefragt. diese kollektion beschränkt sich wirklich rein aufs kadewe.😦 war echt zufall und ein glückstreffer, dass es mich zu dem zeitpunkt nach berlin verschlug!
      lg

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s