‘Lorissa’ Manicure

Just an attempt… I was looking for a mani matching my new heels and ended up with Essie Sand Tropez, topped with Essence Blair.

lorissa mani

Sand Tropez comes quite close to the nude colour of the heels, while Blair matches the studs. Here we have Lorissa by Sam Edelman… awesome killer heels! (They are actually really comfy.)

lorissa

lorissa

lorissa mani

lorissa mani

6 thoughts on “‘Lorissa’ Manicure

  1. Ich bin inzwischen auch ganz verliebt in diese Hackis (tolles Wort, Valerie 🙂 ) und genieße es, sie abends bei uns in der Wohnung live zu sehen.

    Like

  2. danke für die lieben komplimente zu den “hackis”! ich habe noch ein zweites foto eingestellt – da sieht man den absatz besser. 😉 derzeit sind sie meine lieblings-heels; leider sind sie für den winter zu kalt, aber ich kann es kaum erwarten, sie zum ersten mal draußen auszuführen.

    Like

  3. Die Kombination aus Sand Tropez und Blair ist ja superschön! Ich bin ganz begeistert!
    Die Schuhe sind natürlich auch der Hammer, sowas habe ich noch nie gesehen! Sehr cool!

    Viele Grüße!
    Ninea

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s